trött

Nu är jag hemma.. och det visade sig visst att min enda endaste ynka lilla buss som går förbi mig nångång ibland, är på strejk! Men som tur var så kunde mamma skjutsa mig till tåget innan hon började jobbet, krille fick också följa med.. så jag och krille åkte och mötte marcus, och vi käkade lunch.. en lång lunch. Men vi tänkte bara på problemet att komma hem igen.. jag har gått den biten förrut, och det vill man inte göra om. Det är en evig sträcka.. och så jävla långt. Men marcus kom på en lösning! Han hade ju bilen i mhöjden så vi åkte dit så skjutsade han hem oss, tack älskling <3 fan vad skönt att slippa gå. Nu sitter jag här, är så jävla trött.. eftersom jag vant mig vid mina cptider att gå lägga mig, com halv 3, så ska väl käka något, sen går jag fanemej och sover. Juste, fick hem jennys present på brevlådan idag, hahaha!! du är ju allt sjukt du! Menmen, its a womens needs!
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0