tvspel och fett

Denna helg har vart så jäkla mysigt med min älskade pojkvän, vi har vart i mälarhöjden i jennys lägenhet :) Spelat tvspel, käkat allt onyttigt som finns.. i massor! Pizza till frukost? joja. Det går inte att beskriva, men det har vart såå mys och kul! Bara vart så äckligt lata och gjort ingenting men ändå haft skitroligt, såna här helgen tycker jag om. Även fast jag tjatar om att jag vill festa, det får bli nästa helg. Åkte hem till min pappa idag. kom hit sent. Sen helt plötsligt från ingenstans står min kärevän micke utanför dörren. Länge sen jag träffade honom så det var skitkul, vi satt ute och pratade en bra stund om allting, men tillslut var han tvungen att bege sig hemåt så han gick precis. Men trevligt var det och vi bestämde att lekas någon dag! Orkar inte lägga upp bilder från helgen nu, det får bli imorgon. Imorgon är det naglar också igen kl.11, woho! Nu blir det film och godis. Tudilu

Saknar marcus redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0