äckliga dag!

Jo juste.. en jävla äckel dag, hatar sånna dagar!!! Det var iof kul att vara med danne och jakob, det är det alltid men ändå, allt går fel, och man får inget annat än skit idag.. och sen sätter man sig för att plugga på äckelprovet man ska ha imorgon, och man får en bok som det ska stå alla svar i.. säger lärarna? öh okej, men visa mig svaren då jävla äckel lärare! För jag har läst den 4 gånger nu, och det finns inga jävla såkallade svar! Ååååh.. jag är så less på skolan så jag spyr, och jag orkar inte en dag till.. men ändå så måste man! För alla lärare suger, och dom lär inte ut teori i måleri, men sen ska man plötsligt kunna det på ett stort jävla prov? ÅH, GYMNSASIUMET ÄR SERIÖST DET VÄRSTA SOM FINNS.. OCH ALLT SOM HAR MED DET ATT GÖRA! För det hjälper inte en.. utan det gör ens liv surt, och dom gör en till en äcklig sur människa.. alla gymnasium borde bombas! Och lärarna idag kan inte ett skit.. de är bara allmäna idioter som kommer dit och tror att dom kan, när man faktiskt kan mer själv.. och får lön för ingenting, bara sitta där och säga att man ska göra allt vad dom än ber om, när dom inte ens vet själva vad som pratar om? Jag kan inte ens tänka mig 2 år till i den där jävla skolan.. jag är så trött på folket, jag är så trött på äckel lukten  i skolan, jag är så trött på allt!! Speciellt lärare som inte kan lära ut barn i dagens samhälle!! ÅH, FAN VAD SUR JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta mig utomlands så man slipper tänka på äckel gymnasium och allt som har med det att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0