hej hopp

Idag är jag på bra humör, fick en bra natt, tack isabelle :) och egenligen var det tänkt att jag och älskling skulle träffas för en långlunch, men jag har ingen mobil (har tappat bort den, men tror dock jag vet vart den är) så jag kan inte ställa alarm, men marcus ringde imorse.. men försent. Jag kollade bussarna, hann inte med den som gick vid 12, så nu måste jag vänta i två jävlars timmar till nästa. Ibland suger det att bo på landet må jag säga! Men det blir en långlunch, fast en sen.. eller tidig middag? känns skönt att prata ut om allt mellan himmel och jord, det var länge sen vi gjorde det. Marcus för tillfället lever för sitt jobb, och har inte tid med något annat. Jobbar dag och natt, men det är förståligt. Det blir bättre. Vad mys det ska bli idag allafall!
Nej, nu måste jag äta något, annars kommer jag bli på dåligt humör
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0