jag är odödlig

En kort version om hur långhelgen vart för mig. UNDERBAR! På torsagen träffades jag och jenny för att åka ut till stallis för att först och främst åka till Linda som tog studenten, grattis återigen gumman. Vi satt där, drack ett glas bål.. men linda mådde inge bra.. så vi åkte sen vidare, jenny och jag. Gänget hämtade upp oss i en båt med fullt ös i, och vi åkte och sjöng med högsta musiken på, och bara skrattade och var allmänt lyckliga. För man har väl roligt när man säger "Jag orkar inte skratta mer.. jag har så jävla ont i kinderna" hahah. Vi åkte till alex egna ö.. där vi umgicks, vissa badade och bastade. Ja, allt var bara allmänt stört kul. Dagen efter vaknade jag v id halv 7.. och alla började gå upp vid 7.. solen lös och det var vamt. Vi städade upp lite, sen satt vi oss vid båten och spelade sommarlåtar, stekte, och hade det kul.. och det var tidigt och vi hade hela dagen framför oss. Efter några timmar satte vi oss i båten och siktade in oss på mat i strängnäs kaj, med stopp för bad såklart. Och mer folk hängde på med vattenskotrar osv. Vi käkade vid kajen, som ser ut som utomlands.. värmen, husen, uteserveringarna, fan vad hääärligt det var. Sedan hoppade vi i båten igen.. gled, stekte, badade, sjöng, och bara njöt av livet. FAN VAD STÖRT KUL DET VAR! När klockan började närma sig mat i magen igen.. så åkte vi till strängnäs igen för middag. Marcus kom då oxå. Och vi satte oss för en god middag på mysigaste uteserveringen i sverige. Sedan skulle det uts på krogen, och jag som inte har åldern inne kunde ej följa med, och sen var jag trött.. så jag och marcus åkte hem till marcus, och somnade. Dagen efter var oxå härligt mysig, badade och stekte.. och bara njöt igen. Sen åkte jag, jenny, marcus till adam och linda.. alltid lika kul att umgås med dom två, älskar det. Jenny drog dock på krogen. Vi badade pool, skrattade och spelade spel.. sen blev alla så jäkligt trötta och jag och marcus åkte hem och sov. Idag träffade vi adam och linda.. badade, och solade lite.. sen var jag tvungen att åka hem ;( men det är avslutning på tisdag, sen bär det av dit igen.. då linda oxå är ledig ;) woho! Jag har haft så jävla kul denna helg, jag har bara skrattat, skrattat, skrattat. Tänk om alla dagar var som dom här.. !

Nu sitter jag här, har precis duschat charlie, vilket han inte tycker om! Han är på promenix med pappa, så jag väntar in honom så jag kan mysa med honom i sängen. För jag har inte marcus här, men jag sitter i hans kläder och saknar honom. Men jag har iaf Charlie.
Nu ska jag ut och ta luft.. för mitt rum är en bastu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0