mamma tröst

Kvällen har vart deppig, och nere.. ja, allt möjligt. Upp och ner. Men mamma kom hem med favoriten melon och skinka, en speciell skinka.. det låter inge gott, men för er som testat, fan vad gott det är! Cola, godis, och filmer. Hon vet vad som krävs när man behöver tröst! Imorgon åker jag ut till stallis, det kanske gör en på bättre tankar, det kanske blir bra?! Jag vet inte än, jag vet ingenting. Vet bara att jag ska träffa jenny och linda, men dom mår jag iallafall bra. Men jag hoppas iallfall på det bästa.. och det vet du också, även fast du tycker jag är en hemskt människa just nu.

Nu ska jag gå och sova med charlie som tröst, och hoppas på bättre dagar!
Klart like hell att jag saknar dig, det har vart du och jag i över ett år.. miss you ..

Kommentarer
Postat av: jenny

He he pappa ringde igår och sa att bastun e fixad nu.....vore nice med vinkväll på bryggan å sen lite bastu.....fan så nice hehe.

2008-06-27 @ 07:32:17
URL: http://missmoneypenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0