midsommar taggad

Det frågas om vad som händer imorgon.. imorgon är det ju, men det verkade som det var något på gång iallafall ;) jag känner en längtad och är taggad iallafall, även fast jag inte exakt vet vad som händer egentligen, men det löser sig. Vad ska man ha på sig? när det är en dag då man vill känna sig extra fin så finns det ju såklart ingenting som passar i ens överfulla garderob, en tjejs värsta problem? haha. Nu har jag hittat min mobil iallafall, känns skönt att ha ett problem ur världen. Har vart och ätit middag med marcus, och en riktig lång.. kändes skönt att få ha egen tid med honom och prata ut om allting som hänt. Nu känns det bra, och nu kan man slappna av igen. Jag älskar dig älskling, föralltid <3 På lördag fyller vi 14 månader, och vi har bestämmt en marcus och jennifer dag, iof ska han jobba på dagen (som vanligt) men då umgås jag ju ofcourse med mina käraste vänner linda och jenny ;) sen blir det middag och bio, bara oss, inget annat.. det var länge sen vi hade en sån dag, så det behövs! Ser fram emot helgen

Nu ska jag hem till min käraste sötaste tax chörlie :)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0