sommartider hejhej

Imorgon är det sommarlov, och fan vad skönt! Skönt är det oxå att jag flyttat upp mina jobbveckor till efter midsommar.. man måste ju få njuta lite när man väl har sommarlov, det lär väl bli mer och mer jobb för varje sommar nu :( jaja! Hur som helst, så var det bestämt att jag skulle ha en viss klänning på mig igår.. men som alla tjejer gör, ångrar sig i sista minuten.. och får fram en fin bild i huvudet av vad jag ska ha på mig imorgon. Det bästa av allt var att jag hade pengar på kontot utan att veta om det, woho! Så mamma kom och hämtade mig, sen åkte vi till handen. Där inhandlades en jätte söt sommar blus, och ett par vita shorts! Ja, jag tror iallafall det kommer vara fint. Nya örhängen fick jag oxå av mami, tack! Vi får hoppas att inte vädret sviker oss imorgon, som det är sagt. Men hur som helst.
Jag har sommarlov imorgon, och fan vad det känns bra ;)

och nu snackas det om road trip med gänget i sommar.. och jag känner en grymt längtan!
ett plus är då att jag hunnit jobba ihop money money money..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0