en bra start på dagen

Vaknade rätt så sent idag. Har segat rätt så mycket idag igen. Sen gjorde jag frukost åt älskling och lillebror. Baguetter med kycklingfyllning och sallad, mums. Sen gjorde jag en stor hallon smoothie till allihopa. Det blev en stadig och jävligt god frukost. Visst är jag typ världens gulligaste flickvän/storesyster? Jag tycker att jag var det idag. Ikväll åker marcus och lanar tills måndag, det är alltid lika svårt att sova utan honom :( vill inte att han ska åka, men det finns inget att göra åt saken när killar år beroende av fittspel och måste lana, det blir säkert jättekul för honom. Får se vad som händer för min del ikväll, har ej bestämt något ännu. Men jag ska följa med marcus till stan så käkar vi tillsammans där innan han åker. Kommer sakna honom! Men det är bara till måndag. Men jag förstår mig inte på det där med att lana fett många dagar i sträck, orka lixom!? menmen. Nu ska jag nog snart hoppa in i duschen så man inte behöver stressa iväg sen. Jag älskar marcus, världens bästa pojkvän. Puss och kram skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: ERICA

nääämen har du blogg!? FAN VA KUL! här ska läsas i framtiden minsann. puss&Kram, saknar dig

2008-03-23 @ 10:16:55
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0