fitt kväll.

Det blev ingen stallis ikväll som planerat, det kom massor i vägen som gjorde att jag missade mitt tåg, och eftersom det är påsk så går knappt tågen dit. Så nu är jag ute på landet hos mamma, och jag ska åka till stallis tidigt imorgon bitti istället. 06.00 åker jag härifrån med mamma till pappa, för det går såklart inga bussar tidigt på morgonen här nu vid påsktiden heller. 07.37 åker jag till centralen, för att sedan ta tåget 08.50. Då har jag cirkus 40 min på mig att köpa biljett, köpa någon frukost och röka. Känns jobbigt och surt att gå upp aptidigt på en lovdag, men jag och linda ska faktiskt ha våran mysdag imorgon. Är tvungen att åka aptidigt, för då kan marcus hämta mid vid tåget.. hans mamma åker bort med bilen vid 10 så jag måste komma innan det. Annars skulle jag tagit ett grymt senare tåg. Jaja, så nu ska man väl hoppa i säng och försöka sova. Men först ska jag lyssna på "No Air" med Jordin Sparks ft. Chris Brown. Alltså jag dööör, så jävla bra låt! Så nu ska jag nöta den, sen ringa älskling för att höra hans röst, för att bajsungen inte är här, sen ska jag sova! Så godnatt, hoppas på en bättre dag imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0