god kväll.

Vart på bio och haft det mys. Filmen var bra, men det var för det mest FÖR mycket överdriven humor, typ som epic movie, och den tyckte jag sög. Men några scener var hur jävla roliga som helst. Men jag kunde inte konsentrera mig så mycket på själva filmen, för på raden framför satt det 5 tjejer som snackade under hela jävla filmen! Typ om vad dom skulle ha på sig på sin student, att dom skulle gå till frisören om en månad, att deras jeans satt för tajt, att han på förra festen var söt. ALLTSÅ ursäkta mig, men betalade dom 90 spänn var för att sitta och prata om vilka fucking kläder dom skulle ha på sin student, och störa andra mitt under en film? Sen såklart sitter det alltid 11 åriga små pojkar som sitter och skriker och pratar i telefon och tror dom är hur tuffa som helst. Önskade bara att jag hade med mig silvertejp i fickan just då, så jag kunde tejpa igen käften på dom! Förlåt, men sånt gör mig så jävla sur. Man har lixom längtat till denna kväll, och sen det här!? Menmen. Jag och marcus hade det iallafall hur kul och mysigt som helst. Men nu ska jag nog snart gå och sova. Grattis till 11 månader älskling :) <3 Jag har iallafall haft en kanon dag!

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0