helg över

Jaha, så var denna helg över.. trisst. Njuter av sista stunden av söndagen innan en ny vecka börjar! Ska kolla klart en film med älsklingen först, så det blir en sen söndag.. men det är okej att lägga sig sent då, för på söndagar ska man ha mysigt och inte gå i säng vid vanlig tid, tycker jag. Fredag började dåligt men slutade bra! Marcus valde att inte komma hem (efter bråket innan) .. så jag begav mig till mina underbara vänner, kände att jag verkligen behövde komma ut och tänka på annat + att jag såklart saknar mina vänner och jag alltid har kul med dom. Vi var i beckis stuga och hade det hur kul som helst, spelade ölspel, pratade och skrattade. Lite senare blev jag och Caroline hungriga så vi åkte till statoil och käkade korv med mos, mums, som efterrätt blev det chips. Sen var nog kvällen slut, tröttheten smög sig på och vi bestämde oss för att åka hem, Caroline hoppade av efter några stationer och jag fortsatte min vanligt långa resa hem på världens segaste buss som tar världens segaste omvägar, som tar ännu längre tid när man är trött och bara vill komma hem till sin säng! Kom hem tillslut, var hur trött som helst. Hade sagt till mig själv på skarpen att jag inte skulle ringa marcus fören han skulle ringa på lördag morgon. Men jag kunde inte hålla mig, ringde och berättade hur mycket jag älskade och saknade honom.. han sa detsamma och lovade att komma hem tidigt nästa dag. Han kom tidigare än vad jag trott och vi låg i sängen och bara mös! Lite "senare" på lördagen, ca. 12.00 åkte jag, pappa och marcus till farmor och följde med henne och kollade på lägenheten hon ska flytta in i.  Sen bestämde jag och marcus oss för att bara ha en myskväll senare på kvällen, så vi åkte och laddade upp med godis & frukt, haha. Vi kollade på melodifestivalen och massa filmer, sen kom grannarna in och och satt och babbla med pappa ett tag, sen tillslut gick dom över till grannarna igen. Tror vi kom i säng vid halv 5!! Så idag har det vart en trött dag, har bara vart iväg och käkat på chinaresturang med la familia. Så det blir nog sängtime för mig snart iallafall :) Alla folk är ovanligt sega med att ladda upp bilder som tagits under fredagen, så dom kommer så småning om. Hej vecka, hejdå helg. Inte många dagar till påsklov nu.. heja!

hejhopp och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-03-17 @ 00:24:34
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0