hemma

Nu har man precis landat hemma, proppmätt och trött, efter en massa håll-i-gång dagar.
Det blev btw utgång i torsdags, vi tog en jäääkligt lång promenad ner till stallis centrum mitt i natten, man hann ju bli full innan vi kom dit vi skulle. Men tillslut kom vi till orre, var inte där så länge.. men vi satt och drack och pratade litegranna, hade det kul. Sen kom marcus, han hade lanat (som vanligt, eller?) och åkte hem till linda med oss, och vi somnade på några sekunder.
Fredagen blev lugn, jag och linda cyklade ner till ica och köpte cocacola och chips efter vi vaknat, bakfulla som satan, sen gick vi och la oss igen! Vaknade senare, vi var bjudna hem till marcus mamma som skulle bjuda på mat :) Det var jätte mysigt och det blev någon drink där oxå. Jättegod mat, och min favorit kladdkaka till efterätt. Sen blev det film, Eight Below, och vi satt väl och grät allihopa, fast jag har sett den filmen 4 ggr på två veckor nu, haha. Senare tog vi en tripp till strängnäs, och sen hem igen.. trötta.. som vanligt.
Idag Lördag, så vaknade vi upp i stallis rätt tidigt, linda skulle hem med ett tidigt tåg. Jag och marcus åkte och lämnade henne i läggesta och sa farväl. Sen åkte jag och marcus tillbaka, fixade lite saker och kom i tajming hem till marcus mamma som precis hade bakat en stooor kladdkaka, skitgott! Vi fixade iordning oss och åkte till min mormor där årets påskmiddag hölls. Som vanligt var det oxå gott! Morbrors lilla bebisvalp var där, och jag är så kär! Sitter vid en annan dator nu, jag kommer såklart ladda upp bilder imorgon ;)

Hur har mitt lov varit? Det har vart hur bra som helst, gjort saker hela tiden känns det som, och haft det skitkul, är hur nöjd som helst!

Men nu tror jag att jag snart ska gå och sova, ska möta marcus i stan rätt så tidigt imorgon, för att gå och strosa i stockholms stad. Han åkte hem och lämnade i stallis, så vi ska mötas imorgon.

Nu orkar jag inte skriva mer, men jag skriver imorgon igen :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0