hoppas på utgång snart

Sitter fortfarande hos Linda med mjukisar och inte gör någonting, har precis käkat.. tacos, och linda är inne hos grannen och färgar hennes hår. Vi var ju på systemet idag, men vi har ingenstans att ta vägen.. plötsligt har alla blivit vuxna och jobbar, eller sover.. blö. Men någonstans måste finnas att vara, så vi letar vidare tills vi hittar något, även om det går hela natten. Men nu ska jag försöka fixa mitt hår på något sätt, eftersom jag har en extremt dålig hårdag, och det går inte att få till, sen ska jag ringa linda och se hur lång hon kommit, och leta leta leta! JAG SKA festa ikväll! Det brukar ju vanligtvis vara att man hittar fest men utan dricka, men dricka utan fest? hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0