kul

Igår åkte jag med marcus till stan för att äta och säga hejdå, för att åka till hans kompisar o lana i 3 dagar. Efter det blev det att åka och äta med mamma, igen, haha. Men det var mysigt iallafall, och om man tänker efter så var det skitlänge sen vi träffades. Efter det så åkte jag och mötte linda, vi laddade upp med godis, kladdkaka och cocacola, satt och kollade filmer och pratade tills vi inte kunde hålla ögonen öppna, det blev en seeen kväll. Så imorse när vi vaknat så gjorde vi en god frukost och skulle göra kaffe, men det blev misslyckat så det blev oboy. Linda hade fått för sig att det var asvamt ute, med sol och allt, så vi skulle sitta ute och äta i solen. Visst var det sol, men inte så varmt som det såg ut, men vi satt ute.. frös och käkade frulle. Efter ett tag drog linda, hon skulle till stallis. Snart ska mami hämta upp mig, umgås lite med henne, sen tror jag att jag oxå far till stallis, bara tills tisdag :) Jag och linda har planerat in en myskväll med vin och god mat imorgon kväll, bara hon och jag, och jag längtaar! Men nu kommer nog mamma snart, så jag ska börja packa ihop mina saker.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Intresserad utav att få gratis underkläder hemskickat?
http://fameislessthaninfamy.blogg.se/1206274509_okej_intresserade_uta.html

2008-03-23 @ 15:59:27
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0