mår apa

Hej hopp!

Kunde inte sova på hela natten, jag hade så jävla ont i huvudet.. drack vatten i litervis men det hjälpte ju inte. Så jag kanske fick totalt 1 timmar sömn, och jag vaknade upp med lika ont. Grannen var inne tidigare igår och fråga om just huvudvärkstabletter, och såklart gav jag dom sista till henne och sa "jag har aldrig ont i huvudet så du kan ta dom".. men visst, då ska man ju få årets huvudvärk just den kvällen. Har fortfarande ont, men inte alls lika mycket som förrut.. så jag tror det är påväg att försvinna. Det blev ingen stallis eftersom att jag mådde bajs imorse, men jag var faktiskt redan uppe när mamma gick upp. Så jag ska åka till Linda någon annan dag istället :) Sen kom marcus, gick och mötte honom vid bussen utan att han visste om det, fan vad skönt det var att bara få krama om honom igen! Fyfasen vilket snöoväder, det har inte slutat snöa sen jag vaknade. Eftersom det här är landet så finns det inga uppvärmda vägar som inne i stan, utan här är allt täckt med vit snö, tilloch med vägen. På något sätt känns det rätt så mysigt med snö, eftersom det inte vart någon.. nu när den väl är här. Och det ser riktigt mysigt ut här ute på landet! Men nu ska jag in till stan och jobba med marcus, sen är han leeeedig :D vilken häärlig dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0