seg dag och plugg!

Sådärja, kom nyss hem från skolan. Vilken seg dag, var så jävla trött, ville bara vända och lägga mig i sängen igen, men nej jag var duktigt och gick till skolan. Hade en 2 timmars håltimme mitt på dagen, och just idag var det inte skönt att ha håltimma, för pengarna är slut och jag ville ha allt gjort för att gå hem och lägga mig i sängen. Men nejnej, inte det heller.. slutade tillslut, tidigt ändå, kvart i ett :) Men då fick man plötsligt asmycket att plugga tills imorgon, iförsig vet jag vad jag ska göra och det kommer gå rätt så fort hoppas jag och det kommer kännas så jävla skönt att ha det inlämnat imorgon och gå därifrån utan några som helst rester kvar i svenskan. Nu ska ta något att äta, sen ska jag börja plugga, blö! Hoppas allt flyter på och att inte min trötta hjärna inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0