skit snö

Godmorgon! Vaknade upp och förvånades av att det var överdrivet ljust ute, och jävlar vad det hade snöat! Men det kommer väl inte hålla i sig i mer än en dag som det gjort hela vintern när det väl har snöat. Men åh, snö ville man ha för längesen.. inte nuuuu. Nu vill jag ha vårvärme och sol, tänk vad härligt det skulle vara. Gå ut och inte känna någon kyla alls, Slippa gå runt i jacka för det första!!! Försvinn snö och slask!  Aja, har bestämt mig för att åka till skolan och prata med syo osv. senare idag. Måste fan få det gjort så snart som möjligt. Ska ringa min lärare och förklara, han förstår det vet jag! Nej nu ska jag gå ner och äta frukost, jag brukar aldrig vara hungrig på morgonen, men idag så jävlar, hoppas det finns något gott. SHIT, måste ringa erica oxå, det finns inga ursäkter längre till att vi drar ut på att bestämma ett datum vi kan träffas, hon och jag. Men nu kurrar min mage, så nu ska jag slita mig från nya datorn och gå ner och äta :) känns som det är en bra dag idag.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Aaa fyy här vakna jag också upp av snö,snö,snö :-( sååå trist nu vill man ha vååår!!

2008-03-18 @ 09:01:39
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Paula

Åh nej här är det också snö! Riktigt irriterande när man liksom trodde att det skulle bli vår :(

2008-03-18 @ 09:02:21
URL: http://pa0u.blogg.se
Postat av: Natalie

När man tror att våren är påväg kommer det vinter :/

2008-03-18 @ 09:02:56
URL: http://ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0