trött trött trött!

Sov några timmar och väcktes av att det var middag, det blev taco, jag har vart sugen på det ända sen Caroline pratade om taco i tisdags, så äntligen! Det blev inget nattjobb, han åker tidigt imorgon istället och fixar det. Jag tror nog ändå inte jag hade orkat, jag är så jävla trött. Så ikväll blir det väl film och mys istället. Imorgon blir det bio med älskling :) har längtat efter det hela veckan, och jag vill att det ska bli fredag nu. "Meet the spartans" en komedi härmad på "300" tror den kommer vara riktigt kul, får se. På lördag åker marcus och lanar tills måndag, ALLTSÅ?! måndag.. orka. Så det blir vänner, hoppas på fest. Det händer säkert något kul, det är alltid kul att träffa vänner. Jag tror fan jag går och lägger mig snart, kanske somnar till någon film. Är så jävla trött efter pluggandet till halv 4 igår, och ja, jag känner mig jättestolt så jag får skriva om det mer än en gång. Nu ska jag sätta på mig myskläder och krypa ner och mysa med älskling, I love it. Så jag tror det blir godnatt nu, godnatt <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0