bad days..

Imorse vaknade jag upp i stallis.. det är skönt att vara där, man känner inte av stressen.. det är oxå förvånadsfullt lätt att stiga upp på morgonen. Tar en lång varm dusch, nästintill så varmvattnet tar slut så marcus inte får något ;) sätter sig och bara äter en lugn frukost, ingen stress! Sedan åkte vi till läggesta där tågen går.. det var försenat, så jag och marcus tog en fika. Tåget kom tillslut och vi skiljdes åt vid centralen, jag till skolan och marcus till jobbet. Som vanligt var det en lektion idag, och sen skulle jag till tandläkaren. Så jag var nästan bara där och vände. Hittade tillslut tandläkaren.. har aldrig vart där förr.. har ju flyttat runt så mycket, och har faktiskt inte vart hos tandläkaren på 3 år eller mer. Det gick bra, såg bra ut, inga hål.. yes! Ska dit nästa vecka igen och skrapa tandsten.. blöö! Men det var inte mycket alls, nästan någon alls.. så jag fattar inte varför han inte gjorde skiten som skulle ta 5 min på en gång.. jaja. Nu sitter jag hemma, men ska snart åka igen.. hem till mamma! Sovmorgon imorgon, YES!

Hur mår jag? Jag vet inte. Just nu känns allting tomt på någon sätt.. jag känner mig tom. Att inte längre ha sin bästavän vid sin sida.. att det är över. Jag är arg, och ja, det var jag som sa att nej, det räcker nu.. för hon vet, att hon gjort fel. Men det känns ändå tomt.. arg, ledsen, besviken, allt på samma gång. Jag vet inte varför, allt för övrigt känns bara fel just nu.. alla har väl såna perioder? Allt känns fel och bajs. Man vill bara låsa in sig i ett rum, och inte komma ut fören allting känns riktigt bra. Det känns som om man har förlorat alla omkring sig.. det här stadiet i livet bestämmer nog vilka som kommer följa med i framtiden.. jag trodde det skulle vara fler.

Menmen, posetiva tankar, du är stark, du klarar allt! Heja, heja heja.



men det kändes bra att ha sin bästa vän att hålla i handen i svåra tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0