en perfekt dag innan min dag

Har haft en kanon dag.. en perfekt dag, och jag blir lycklig av sånna dagar för då mår man så bra ända ut till tårna (sen är det min födelsedag imorgon)
Efter skoltid åkte jag, kines danne och jakob till centrum.. satte oss på ängen i solen och bara pratade om allt hur länge som helst. Sen skulle danne dra, så jag och jakob åkte in till stan.. vi gick runt lite överallt, och vi handlade en as söt klänning som jag blev kär i som var från marcus fast han inte var där just då, tack älskling! Sen gick vi runt och handlade lite tills imorgon.. you know, tjejsaker som strumpbyxor och sånt! Sen åkte vi till marcus och mötte honom.. jakob och marcus käkade och jag njöt av en glass.. och marcus kom ihåg Charlie idag, woho. Sen började vi röra oss hemåt.
Jag har haft så jävla kul, mysigt och underbart idag.. tack!

Måste gå och sova.. om några timmar blir jag väckt med en vacker födeledagssång, tihi.
Konstigt.. förra året kände jag absolut ingenting när jag fyllde år..
men jag har fjärilar i magen

Godnatt, dröm sött.. för det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Grattis grattis......ses lite senare idag :)

2008-05-23 @ 09:08:33
URL: http://missmoneypenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0