fredag och värme

Uppgifterna är klara, och snart inlämnade.. skönt! Snart ska jag dra mig in till tcentralen för att åka tåget till stallis, senare idag är det jordfästning för marta. Marcus ringde nyss, han är jätte sjuk den stackarn.. och jag tycker verkligen synd om honom, för jag vet hur jag kände för 3 dagar sen! Men han sa att dom hade lagat lunch till mig som bara väntade där, woho! Det är verkligen varm ute idag.. och jag har bara en sommarklänning på mig! Fan vad jag har saknat sommaren och värmen, och nu är den här! Vi får be solgudarna för att den stannar.. och inte blir som förra årets sommarväder. Nej, idag är det en bra dag, jag känner mig glad och lycklig! Och nu måste jag dra.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0