friskis

Nu känner jag mig piggare och kan iallafall gå :) imorgon blir det skola, är det ens okej att längta till det? haha. Jo, när det är soligt och varm och det bara är så lite tid kvar i skolan tills sommarlov, ja då är det okej! Sen har man underbara vänner som tidigare nämnda, jakob, danne och mounir som gör alla dagar roliga och man vill kliva upp på morgonen för att dom finns där och gör en glad! Skickade iväg ett sms till nagel Lisa igår om en tid till naglar, woho! Väntar bara på svar.. men jag har velat ha naglar i ett år men det har bara aldrig blivit av, längtar längtar! Ska försöka åka in till stan antingen idag eller imorgon och byta en tröja som jag fick av mami i present.. och kolla väska för presentkorten jag fick av elinor :) marcus absolut hatar att gå i affärer, men han är tvungen att följa med, ihih! Nu ska jag fortsätta att plugga klart det sista jag har i skolan.. så jag bara kan andas ut och inte tänka på ett skit vad det gäller skolan, och bara se framåt.. till vilket ruligt sommarlov jag kommer ha, förutom att jobba ca. en månad, men efter det ;) HEJA!
Ska kila ut med Charlie först, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0