godnatt

Idag har jag försökt att friskna till, det har inte gått bra.. men jag fick iallafall i mig lite soppa som ville komma upp efteråt men det lyckades inte. Sen har jag pluggat mycket! Stannar hemma imorgon oxå och pluggar gärnet det sista och försöker friskna till.. fyfan så här dåligt har jag inte mått sen jag vet inte när. Är helt handikappad och kan knappt gå eller röra mig. På torsdag går jag till skolan vad min kropp än säger.. jag blir så himla uttråkad av att sitta hemma och vara sjuk.. och när man väl inte är sjuk så drömmer man bara om att få vara sjuk, sickt!
Jag saknar ju att vara med jakob, danne och mounir!

Nu ska jag gå och sussa kudde med marcus och charlie
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jakob

visst är hon underbar:) och sjuk :P..krya på dig gumman och smitta inte marcus haha :D. vi syns på torsdag då !!! (K)!!!!!!

2008-05-28 @ 00:25:18
URL: http://ghostintheshell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0