kul eller ej, jag vet inte

Återträff imorgon, gamla nian.. tydligen tycker dom flesta att det är värsta grejen, men sorry jag gör inte det. Det har inte ens gått ett år.. okej om det var typ 10 år, det skulle vara kul. Okej, det kommer bli kul på sina sätt.. träffa gamla lärare och så. Men det är inte så att jag ligger vaken hela natten och inte kan sova för jag längtar så överdrivet tills morgondagen. Jag förstår inte att folk beter sig som om det vore en begravning, att man kommer gå därifrån med sorg i hela hjärtat. Folk växer ifrån varandra.. som nästan alla redan gjort. Det kommer inte ens vara samma sak, inte vara samma "gäng" som vi en gång var.. för det är inte så längre, och kan aldrig bli. Då var då. Folk förändras. Okej, jag ska inte vara jätte negativ.. kul för er som ser fram emot det här typ överdrivet mycket, som tror att det kommer vara exakt som då, det är bra för er. Men för mig är detta sanningen, menar inte att ni oxå behöver tro det. Men för mig är det inte ens värsta grejen, tyck jag är en dum jävel.. men så tycker jag. Sen förstördes min kväll ännu mer av att jag fick ett sms som löd "Imorgon ska alla bära sina ksab tröjor på återträffen! Om man inte gör det har man inte tagit ksab till hjärtat/ en trogen kunskapselev" Du som skrev detta, jag gissar på att du varken har skilda föräldrar, bor på två olika hem.. alltså har kläderna på två olika ställen. Du bor knappats utanför tyresö, och du bor inte på landet där det är omöjligt att ta sig fram och tillbaka med en buss. Som sagt, eftersom att jag inte bor i tyresö, har inte körkort eller bil, och är ingen jävla magiker, och inte kan åka hem efter skolan och hämta en löjlig tröja som ligger ihop knögglad längst in i garderoben som jag använt en gång, FÖR JAG HINNER INTE! Vafan spelar en tröja för roll, om det är på eller ej? Men du.. du som skrev detta, du kan väl antingen fixa det här på något möjligt sätt, för ursäkta mig.. jag ser inga som helst möjliga lösningar på det här. Eller så kan du sluta med dina fjantiga hot att man inte uppskattar tiden i ksab lika mycket om man inte bär en jävla tröja. FAN vad irriterande!

JA, jag är arg, irriterad och skit less på allt idag..
men nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingen min, det brukar kännas bättre då <3

Ps. min tröja ska jag ha i handen pick klockan två imorgon, annars hatar du ksab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0