räkor med bajs på tycker jag inte om

Hej hallå!

Eftersom jag var ledig idag så kunde jag sova hur länge jag ville.. mamma var oxå ledig, och hon går alltid upp tidigt. Men hon blir alltid så uttråkad av att jag ligger och sover så jag vaknar halv 12, för mamma ber mig kliva upp.. för att följa med henne och byta däck. "Fuck no" tänkte jag som ville ligga kvar tills imorgon, var så jävla trött. Men hennes tjat gick till att jag klev upp tillslut, och jag följde med. Men tur var det för mysigt har vi haft. Vi käkade på ett ställe, där vi bodde förrut.. som var jätte bra. Men dom hade bytt ägare, så det var inte alls lika bra längre.. men det var helt okej. Jag beställde in friterade scampi.. men eftersom jag är otroligt jävla kräsen när det gäller mat.. har inte vart så mesig förr, men jag vet inte.. jag har iaf blivit det nu. Så upptäckte jag "BAJS, PÅ MINA RÄKOR!" så jag satt mest och gnällde och mumlade fula saker.. och mamma satt och skrattade åt mig. Jag vet, det är lite bajs.. det är ju inte som människobajs! Men ändå, det är bajs.. och jag kan inte tugga i mig en räka med bajs.. för då tänker jag på att det är just bajs, och då kommer det upp igen. Jag kollade nogrant igenom alla.. och det var några få jag kunde äta. Jävla bajs räkor, usch! Sen åkte jag och mami och handlade mat, sen hemåt.. så nu har jag bara slappat och det kommer jag fortsätta att göra.
Marcus kommer vid sju tiden, inte med taxen Charlie som det var väntat.. utan han kommer imorgon istället
:)
Juste, på söndag så får jag övningsköra lagligt med papper, eftersom mamma inte haft tid innan så har jag bara fått göra det i smyg.. men nu blir det lite större och farligare vägar ;) på tusen år har mamma äntligen tid, woho!
Nu ska jag knäppa upp jeansen, hälla upp ett glas cola.. och bara slappa.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0