sick

Hej hopp!
Ett bra tag sen jag skrev..
Mjo, nu har jag fyllt år och är då 17.. och ett år av väntan tills 18! Det firades i stallarholmen då jag och linda faktiskt fyller år på samma dag.. det var en jäkla kul kväll! Tack allesammans för en sjukt kul kväll och alla padeketen som jag fick och är super nöjd med. Det var mys hela helgen..och på söndag kvällen åkte vi hem. Igår när jag åkte till skolan kände jag mig inte så jäkla pigg, men jag var där iallafall.. åkte till och med till centrum med danne, jakob och mounir och käkade slush. Men det blev bara värre och värre så jag fick åka hem..på hemvägen var jag tvungen att sätta mig ner flera gånger pgr av att det snurrade i huvudet och jag seriöst såg ingenting.. kom hem tillslut och jag bara somnade tills idag med feber hög som bara den. Har ont i hela kroppen och kan knappt röra mig, hög feber och snuvig..
får se när det blir bättre.. och sorry för ett tråkigt inlägg men jag orkar inte, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0