trött av pollen

Tre dagar i veckan har redan gått..
I måndags träffade jag Isabelle, en mysig promenad + en mysig fika vid vattnet.. den dagen var bara så jävla mysig! Skönt att träffa Isabelle igen.. prata om ut om allt, hon förstår alltid.

I går träffade jag Linda i handen efter en lååång dag i skolan, tapetsera.. kladdigt och inte kul när man är trött, usch! Vi åt på subway.. sen på donken.. sen choklad.. sen.. glass.. okej, väldigt mycket åt vi, och det var gott! Marcus och min lillebror kom sen, nya skor åt marcus skulle inhandlas.. woho, lite mindre tåbira från marcus fötter.

Idag, en lektion i skolan.. sen stannade jakob kvar med mig i skolan i väntan på bussen en timma, lika kul varje gång. Sen åkte jag hem till marcus som vart ledig idag.. och nu blir det iväg och handla, sen kladdkaks bakning!
Sen ska jag nog sova.. är så jäkla trött!

Sen har jag fått reda på att mamma läser min blogg, hej mamma <3 :)


"marcus: varför nyser du så mycket.. har du cancer eller?
jag: vadå cancer? av att nysa?
marcus: ja..? din hjärna kommer ju flyga ut ur näsan och öronen när som helst.
jag: Va? det kallas pollen.. och ibland förstår jag mig inte på dig..."


image57
imorgon måste medicin handlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0