uppdatering

En vecka har gått utan skrivande, och lite uptade kmr om vad som hänt iallafall.
Fredagen förra veckan, grillning i barnsjön! besviket nog drog alla tidigt.
Lördagen fylldes med sorg. Maarcus, jag, lillebror och pappa grillade för att få marcus på lite bättre tankar. Sen åkte marcus och jag åkte ut till stallis senare, träffade linda på kvällen.. men det slutade med att jag gick ensam i skogen ca. 4 på natten, alltså ingen kul dag alls. Vila i frid Marta <3
Söndagen blev Lindas pappa firad, gubbjäveln i egen hög person.. vi bakade en jätte äcklig tårta, som inte böev som vi hade tänkt oss.. grädden smällte på dom varma kladdkakorna, och texten vi försökte skriva, allt förvandlades till någon slags röra av olika färger.. jaja, tanken som räknas heter det va? (På bilden var den ändå fin, sen skulle stefan blåsa ut ljusen.. det var då allting far åt helvete)
Sedan gick veckan i väntan på valborg och långhelgen.
onsdagen åkte jag och marcus in till stan och mötte jenny och lille raffe, och sedan åkte vi ut till underbara stallis. Folket som egentligen skulle grilla från början var jag, marcus, jenny och lena, men det slutade med massor av folk, haha. Vi envisades om att sitta ute, det var ju trotts allt valborg.. då är det vår och då ska man sitta ute helt enkelt (bilder kommer om det) skrattar när jag bara tänker på hur det såg ut. Alla satt med ett paraply var och "njöt" av årets valborg. Det blev ingen brasa för våran del, men vi tog en taxi upp till ett stort tält i skogen, där det satt massor av människor vid en eld och pratade och hade det kul. Jag hade det kul iallafall ;) det blev dock ingen långvarig kväll där heller.. vi tog taxi tillbaka till linda, jag slocknade direkt. Men en perfekt valbrog hade jag då allt ;)
fredagen åkte jag och marcus till dalarna, marcus skulle fixa deklarationer med sin pappa och ja, jag lunkade runt i huset medans tills på lördagen då dom blev klara. Vi åkte på marknad, jätte mysigt. Åkte hem hyffsat tidigt igår och det blev grillning hos lena, med mig marcus och jenny och nya valpen och raffe såklart! Solen värmde och det blev en bra avslutning på en bra helg.. tack för några riktigt trevliga dagar!

     
 
Sådärja, lite uppdatering och bilder, bättre kan det inte bli!
Jag saknar sommaren..



Kommentarer
Postat av: jenny

haha måste ju bara säga att vi ser ut att ha det för härligt där under våra paraplyer! haha

2008-05-05 @ 18:27:02
URL: http://missmoneypenny.blogg.se
Postat av: Nicoel

Myysigt det lät med valborgen :)!!
Och Märta :( tråkigt med sådant, man vet inte vad man ska säga.

Älskar dig

2008-05-06 @ 22:42:14
URL: http://www.nicoleedstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0