besvikelse....

Och så var det fredag. Imorse gick jag upp tidigt, gick powerwalk, charlie fick följa med oxå.. i över en timma gick vi i raskt tempo, sen joggade i uppförsbackar.. riktigt skönt. Både för kroppen och själen.. man rensar lixom tankarna så bra. Sen har jag vart hemma med mami.
Helgen blev inte som planerad, sitter just nu jävligt ledsen över det som hänt! Ledsen & besviken.
Men jag kom precis in efter att ha ut och gått med min käre vän Kimmy, vi har vart bästa kompisar ända sen vaggan, det är skönt att ha en vän som honom som alltid finns där. Vi gick bara och pratade, fick prata ut som allting.. vi pratade bara om allt. Men vi var tvungna att avrunda allting, eftersom han lovat att följa med ut på krogen (i sånna här lägen är det jobbigt att bara vara 6 månader från 18) Tack, det behövdes verkligen. Synd att man inte tar sig tid och gör sånt oftare.. det ska det bli ändring på.
Så nu sitter jag här med choklad och cocacola, helt lonely.. kollar på idol som jag aldrig annars gör, tycker inte om det så mycket faktiskt.  Kollar fan nästan aldrig på tv. Menmen, det blir väl och somna tidigt.. orkar bara inte tänka just nu. Usch..

Gud vad jag saknar mer vänner i sånna här lägen. Jag har ju ingen här som man bara kan ringa spontant och dra in till stan och ta en fika med.. för det skulle verkligen behövas nu. Får se vad som händer imorgon, kanske bio med mami? det vore mys. Men hon är ju sjukskriven nu enligt läkarnas order, så hon mår som hon mår.. får se om hon har någon ork!

Se yah!

Kommentarer
Postat av: erica

tack, vad det värmde. Det är otroligt jobbigt just nu, sådan jävla smärta. Man vill bara försvinna när man hysteriskt skrik-gråter och skakar i hela kroppen i en timme för att sedan lugna ner sig. Det är helt sjukt. jag finns också bara ett samtal bort! tack igen <3

2008-11-22 @ 01:51:18
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0