helgen

Så var en till helg över. Nicole har ju som sagt vart här, och vi har bara moffat och kollat på film. Skönt. En inte så skön sak är att jag inte sovit så bra dem senaste dagarna.. så jävla jobbigt. Jag vaknar hela tiden, kallsvettas, drömmer konstigt. Inatt kunde jag inte sova alls. Nicole gick och la sig rätt så tidigt eftersom hon skulle jobba idag igen. Så jag låg kvar i soffan och kollade på film, efter film, efter film. Aritsocats, Poccahontas, What happen i vegas, och En häxa i familjen hann jag med. Kunde verkligen inte somna efter såå många försök. Städade och diskade lite oxå (WHAT?!) Vid 8 tiden imorse somnade jag till knappt en timma till Svampbob. Men vaknade kort efter det, och här sitter jag. Känner att jag börjar bli lite seg nu, så jag ska hoppa in i duschen nu, och sen ska jag typ gå och lägga mig på en gång. Jävligt skönt.
Men helgen har iallfall vart en himla mys.

Imorgon kommer min kamera. Perfekt tajming. För på fredag fyller min älskling hela 20 år! Men mer om det kan jag inte säga ;) mouhah.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0