jag älskar snö

Jag älskar, älskar, älskar snö. Och det ska vara massvis med snö. Idag har det ju snöat hela dagen, så himla mysigt! Åkte till skolan imorse, var på ett möte och så. Var lite med jakob oxå. Och bestämde att vi skulle in till stan i veckan för att gå i gamla stan, det är ju ett av det mysigaste som finns när det är vintertid. Sen åkte jag hem. Dock så var det MYCKET förseningar med tågen. Men det får man ju räkna med. Ska göra lite varm oboy med grädde nu var det tänkt, mysa ner mig i en filt och kolla på disney! Men barnet inne i mig vill egentligen ut och åka pulka, mula folk, och kasta snöbollar på bilar :) Men det är inte så roligt själv tror jag.. haha. Okej, nu fick jag en jätte rolig bild i mitt huvud att jag står och gör allt det där helt själv. Men jag lovar, det ska jag inte göra. Eller? ;)

Jag ska nog göra en kladdkaka ...

Kommentarer
Postat av: erica

hahahaha jag fick en bild. Innan jag läste att du fick en bild. Och nu ler jag stort för mig själv.

2008-11-24 @ 22:43:14
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0