nattuggla

Klockan är 3, och jag kan inte sova.. är inte ens trött. Ibland är det jobbigt att vara nattmänniska! Jag och Nicole har iallfall haft skit mysigt ikväll. Vi var och köpte en jävla massa godis och chips och har suttit framför några filmer och bara moffat. Har nu äntligen sett "The notebook" och jag grät! Så himla fin film. Nicole ska jobba imorgon, så då blir jag ensam igen ;( buhu. Vet inte ännu om hon kmr tillbaka eller ej efter jobbet, hoppashoppas.

Har iallfall precis läst en tidning, där det stod en massa bra träningsgrejs som man kan göra hemma.. det tror jag att jag ska göra imorgon när jag vaknat, såg skit bra ut. För nu börjar musklerna man en gång hade hänga mer och mer, det måste bli TIGHT ASS igen, hahaha.  Men först ska jag sova ut iallfall! Ska läsa lite mer, sen försöka sova sig lite.

PUSS
(erica, om du läser detta .. så tänker jag jätte mycket på dig!! det ska du veta)

Kommentarer
Postat av: erica

<3<3

2008-11-10 @ 10:41:37
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0