poker face


"Can't read my, can't read my, no he can't read my poker face.. " Den går i min skalle dygnet runt, men den är riktigt jävla bra så det gör mig ingenting!
 _________________________________________________________________________________

Nog om poker face. Lite kort om hästlovet, som det egentligen inte finns så mycket att säga av. Dels kanske för att jag inte kommer ihåg alla dagar vad jag gjort exakt? Ett försök.
Måndags åkte ju jag och Marcus till sthlm igen och firade pappa som fyllde år. Det blev thaibåten, riktigt gott där, och himla mysigt var det. Lyckat!
Tisdagen, åkte vi tillbaka. Sen hela veckan så var det ju tänkt att vara med Linda, men hon skulle jobba, Marcus jobbade, alla jobbar.. så mina dagar blev ensamna hemma hos Marcus. Rätt så skönt, men det drog ändå i bena efter andra äventyr.
Först på fredagen fick jag sällskap av Linda. Vi bakade en tårta, som tog 3 timmar. Men resultatet blev ändå inte som på bilden.. den såg inte lika god ut heller, men det smakade.. choklad, och det finns väl inget bättre än choklad? Efter bakningen så lämnade Linda mig. Det blev ingen fest, sov tidigt.
Lördagen, halloween dagen. Jag och Marcus var först och tände ett ljus för Martha på hennes grav. Sen lite senare köpte vi en helvetes massa godis och stuff och laddade upp för en uppesittar-kväll framför skräckisar. Lena satt med ett tag, vi glömde bort att göra middag, så vi gjorde en skitmysig plock bricka, med olika goda saker på. Och sen en varsin gin&tonic :) Tror jag och Marcus hamnade i säng vid 5 snåret.. men det var en trevlig kväll. Förutom att Marcus lurade i mig sin "jätte bra nässpray som verkligen fungerar" IN MY ASS! Det hela slutade med att jag nös i hela 4 timmar i sträck, hade jätte ont i näsan, ögonen kliade och gjorde ont. Sen skar jag mig i fingret, men det är en annan historia..
Söndag, var med Linda, max och adam ett tag oxå. Men mest Linda. Vi tog det lugnt, gick en promenad mot kvällen, pratade, pratade och pratade. Älskar sånna kvällar.

Haft ett lugnt lov, men jag vill inte att det ska vara över. Fan. Jag orkar inte med skolan. Jag är ingen skol-människa, det funkar bara inte.
Nu ska jag mysa med Charlie, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0