saknad. minnen. tårar.

Gick nyss in på min playahead (fråga mig inte varför?) Har iallfall inte vart inne där på år och dar. Så jag fastnade i att läsa gamla gästboksinlägg, och gamla blogg inlägg. Tårarna kom, och det vred om i hjärtat på mig. Gamla tider, oförglömliga minnen, ksab-gänget som man fortfarande tillhörde då, caroline, vilka minnen det finns, speciellt från min och carolines tid tillsammans.
Jag brukar inte tänka och sakna det här, eftersom att jag vet att det är över för länge sen.. eftersom om man saknar så det gör ont varje dag, då mår man ju inte bra. Men minnerna kommer alltid att finnas kvar, föralltid i mitt hjärta, ofärglömliga minnen.

Och jag kmr alltid älska, tro det eller ej.. alla gamla ksab vänner, för ni finns ju trots allt fortfarande kvar i mitt hjärta.

Nu ska jag vidare, puss!

Kommentarer
Postat av: erica

säg någon som inte saknar det? jag måste erkänna att jag också gör det, skulle jag säga att jag aldrig tänkt på det, skulle jag ljuga för mig själv!

2008-11-04 @ 13:24:07
Postat av: Anonym

Jag tänker också. Jag läser också. Och det är jobbigt för mig också. Du kanske inte bryr dig, men jag ville berätta det.

2008-11-06 @ 18:21:13
Postat av: åke

jag ser ju inte vem som postat?

2008-11-06 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0