träna

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Det blev väl inte så mycket träning precis, mamma höll ju i passet.. och jag hängde inte med så att säga. Alla studsade runt i ett tempo som jag inte alls kunde hänga med i. Jag gick ut efter ett tag. Sen fick jag reda på att dom kunde ju det där, för dom hade ju höllt på med det i 3 månader.. men nu så börjar ett nytt program, så mamma ska lära mig lite hemma.. och sen nästa gång kmr det nog vara enklare och vara någon mer nybörjare än mig där. Haha. Men vi solade och så oxå, så nu är jag brun (jävlar vad brun man blir av deras solarium, me like) jag brukar aldrig sola solarium, men ibland så! Duschade där oxå, skönt att ha det gjort för ikväll. Charlie ska inte åka idag heller, wiho! Han ska stanna hela veckan. Så det gäller ju bara att mysa ikväll då.. med charlie då.

Nu ska jag ta och äta någonting, gå ut med charlie i stormen och sen göra varm oboy. Får se om det går någon film ikväll oxå..
Hej, jag är helt ensam.. fan vad deprimerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0