alone

Hej hej hallå
Söndag idag, och nu sitter jag här ensam, alla har åkt. Helt ensam. Det regnar och blåser som bara den, men det är rätt så mysigt ändå. Förutom att det ser ut som om alla träd ska blåsa på huset. Kollade två av tre filmer igår, och nu finns det bara skräckfilmen kvar.. men jag är inte så modig så jag kan kolla på den ensam. För jag ska ju vara ensam tills sent ikväll! Buhu! Så jag ska leta fram någon rolig film och krypa ner i soffan. Brasan är på, och jag ska nog göra lite varm oboy med grädde också.
Har haft as mysigt med Linda i helgen, skönt att inte göra någonting och bara vara osminkad och inte bry sig om något, snacka en massa skit och ha ruligt. Tack för denna helg Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0