birtday kid

Har precis suttit i telefon med min Linda en lång stund. Planerat lite inför hennes födelsedagsfest som äger rum på lördag. För hon fyller ju faktiskt år redan på onsdag :) Min stumpa blir äntligen 17 år. Först blir det tjej middag, och sen kommer lite annat folk att droppa in, senare mot kvällen. Nu har jag en glad känsla i hela kroppen, och längtar grymt mycket. Ska hjälpa henne både på fredagen och lördagen, jag älskar sånt här. Det är nog för att jag aldrig festar, det gör det så roligt att längta till något då. Och om jag festar så dricker jag någon cider. Förstår inte längre det roligare med att festa varendiga helg, det blir mest patetiskt i slutändan?  jag kanske har fel, men så känns det. Så nu när man aldrig festar så kommer detta bli sjukt kul, och jag ser fram emot det jätte mycket! Ska handla present i veckan, och kanske sno lite av min lön till någon fin tröja? får se med det. Aja, sjukt kul iallfall. Står också för musiken, så ska börja ladda ner lite på en gång :)
Nu blir det mat, puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0