citron freak

Fyfan vad trött jag är, det är helt sjukt..
Har precis suttit och gjort klart nästan alla skolarbeten, det känns iallfall skönt. Ska bara plugga lite trafikkunskap senare, men jag tänkte ta en liten pause innan jag somnade i böckerna. Ska nog gå och köpa någon frukt, dels för att jag börjar känna mig sjuk oxå. Mandarinerna är ju tillbaka :) och dom ska vara alldelles gröna för min smak, haha. Jag gillar det surt, men det kanske säger allt eftersom att jag älskar citron, och kan äta det som godis? Jag är ett freak när det gäller citron, undrar vart jag fått det ifrån? och det ska vara MYCKET. Här hemma sitter dom mest och äcklar sig på att jag tar FÖR mycket citron till det mesta. Jag älskar citron! Fiskpinnar med potatismos skulle inte sitta fel känner jag nu.

Men frukt och plugg var det först ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0