en bra start

Ojojoj, vilken succé med maten, det tog sin lilla tid.. men det var det värt må jag säga. Är rätt så stolt över mig själv :) fan vad gott det blev. Det var en massa ljus med musik i bakrunden, riktigt romaniskt, haha. En bra start på en myshelg tycker jag. Det blev rätt så sent med maten, eftersom det tog en bra stund att laga den. Sen kollade vi lite film, men snabbt så började Marcus snarka i soffan.. så nu ligger Charlie och Marcus och snarkar i takt. Jag ska se klart en film som jag börjat se.. sen blir det sova. Klockan är redan halv 2, hur gick det till? men det är okej att vara uppe sent på myshelger, brukar faktiskt inte kunna hålla mig vaken på fredagar.. men är ovanligt pigg (kanske övertrött?) men tröttheten kommer säkert snart. Filmen är snart slut också.. så jag ska se klart den nu.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessi

låter mysigt :)

2008-10-11 @ 17:14:11
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Nicoel

Joo hon är vacker som en dag :)



... du mä!

2008-10-11 @ 18:02:18
URL: http://nicoleedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0