fredag nästa

Blev ingen praktik idag. Jag gick upp i tid, med tårar i halsen.. men kände att min rygg inte skulle klara av att måla tak idag. Så jag stannade hemma och pluggade istället. Vet inte hur det blir imorgon, får se vad ryggen säger imorgon bitti helt enkelt. Men ställer in mig på att gå upp iallfall.
Jag och pappa lagade middag tillsammans idag, det blev flygande jakob, och vi pratade om allt mellan himmel och jord, det var skönt.
Nu ligger jag, pappa & charlie i soffan och kollar på "dödligt vapen 3" :) sen blir det läggdax.
Imorgon är det fredag, och det betyder älskade stallis igen, har inte vart där på evigheter. Då ska det fixas tills lördag, då det ruliga äger rum, jag lääääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0