fredag

Äntligen fredag, den bästa dagen på hela veckan. Jag har vart på världens bästa humör idag.. tills min jävla lillebror började gå mig på nerverna, att han alltid lyckas reta upp mig. Sen att mitt bankomat kort är borta!!!! Det har aldrig hänt förr, för att jag har det alltid i plånboken.. FAN! Har vänt upp & ner på allt, och det är väl bara och ringa och spärra det.. och beställa ett nytt.. suck! Blir så less på sånt här. Menmen, inget jag ska sura över ikväll mera. För det är fredag och jag ska laga mat. Tog fram ett recept på internet som jag ska laga. Skit bra att lära sig att laga mat på det sättet, jag har faktiskt börjat tycka det är roligt. Sen vill jag verkligen lära mig.. bli lika duktig som min mamma :)
Nu ska jag iväg och handla.. sen blir det mys kväll. Det är jennifer & marcus helg i helgen, det var jätte länge sen det var bara vi helg. Mysigt!


Ha en bra fredags kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0