godnatt folket

Dax att sova. Var tvungen att kolla klart på "Ghost ship", spökfilm.. och äcklig. Jag tror på spöken faktiskt!
Ska ju upp klockan 5 imorgon, lyckligtvis får jag skjuts till tåget iallfall (lite sovmorgon? om det ens kan kallas så, så tidigt?) 5 ska jag vara uppe, heja.  Mår inge bra alls, jäkla förkylning, men jag måste till jobbet imorgon.. har vart borta så mycket nu pgr av ryggen. Tänk om man fick betalt för att man jobbar, då skulle det kännas mer okej. Jävla praktik, ge oss lärlingslön! Vi jobbar ju? Aja, sova var det.. och jag känner på mig att jag kommer var nästintill död imorgon, plus förkylningen.

Marcus ringde iallfall. Vi som vet vad det handlar om, ni vet. Det är för privat för bloggen. Rättegången blev inställd. Så nu ska vi vänta på ännu ett datum.. och då ska jag också kallas upp för att vittna i rättegången. Läskigt. Hoppas det blir snart iallfall, är rätt så trött på att bara vänta tills beskedet.. det har ju gått ett år nu. Känner på mig att det kommer bli bra iallfall!

Nu ska jag försöka se upp för spöken och lägga mig i min runda säng, godnatt.


Snart vankas det för Halloween också, jag älskar halloween.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0