ja må hon leva..

Grattis hjärtat på 17 års dagen! Jag och Marcus ringde och grattade henne med"gogogo, shorty.. is you birthday, we gonna party like it´s your birthday" HUMOR, jag vet! Längtar tills helg.
Praktik imorgon, och fick ett sms av Micke för ett tag sen att det var på ett nytt ställe imorgon. Jag är inte den som hittar världsbäst i stan precis. Nog med att jag måste åka kl. 6, tors-fre. Nu måste jag sitta 05.30 på tåget för att hitta och komma i tid.. vilket innebär att jag måste gå upp 04.45. Inte helt kul precis. Önska mig lycka till. Jag är så otroligt morgontrött, så imorgon kommer jag förmodligen grina när jag tvingar mig upp, det brukar bli så. Och inners inne vill man höra mamma säga "Men gumman, stanna hemma idag om du är så trött, sov hela dagen!" Men sånna mirakel händer dock aldrig, oavsett om jag grinar pgr. av trötthet, spelar ingen roll om jag lägger mig i tid eller ej. Jag är grinig, elak och ledsen på tidiga mornar, usch! Känns som om jag alltid kommer att vara det, och aldrig växa ifrån det. Det kommer från min kära pappa.
Så nu blir det sängen, jag ser inte fram emot imorgon.
Godnatt


det här är jag när jag går upp..

.. det här är jag när jag äter frukost..

.. och det här är jag när jag väntar på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0