jag dissar sport

Myskvällen är då inte igång eftersom att fotboll går på teven just nu. Jag tycker det är så grymt tråkigt att se på fotboll på tv. Så den har nu tagit min pojkvän och pappa. Jag har suttit och pratat med dom, men märkte snabbt att det inte var någon idé alls. Sen gap & skrik, nej herregud.. jag förstår inte.. suck!
Men å andra sidan så är det så grymt kul att vara och se på match på plats, den känslan att stå i klacken och skrika & gapa tills rösten inte längre finns kvar, adrenalinet, fyfan vilken känsla.. sen ska det ju självklart vara på en bajen match ;) resten ger jag fan i, speciellt om det är på tv.
Så det blir väl och knalla till konsum helt ensam :( stackars mig.
Jag får tillbaka min pojkvän när matchen är slut, och då blir det mys iallafall!

Mmm.. ben&jerry glass...


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack gumman för tipset :D

2008-10-12 @ 13:22:45
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0