kanelbullens dag


Som sagt, det är ju Jennifer & Linda helg igen. Igår var det skit mysigt, vi lagade mat som btw blev riktigt gott, käkade, kollade på film under filtar med en massa tända ljus. Mysigt, eller vadå?
Idag gäller det ungefär samma sak. Hittils har vi bara legat i soffan och fisit. Ska börja med mat om ett tag, idag blir det potatisgratäng, fläskfilé, chili bea sås, med grek sallad, mumma! Och det är bara jag & Linda, det är nästan lite "ny-kära" feeling i huset. Men sånt här gör man med bästa vänner. Sen har mamma hyrt filmer åt oss så vi har att göra ikväll. Så ännu en myskväll som står redo för oss.  
Föresten, Lindas hund har precis fått två (hitils) valpar, och vi har sett dom på bild, och fyfasen vad söta, men det kan man väl lika bra räkna ut, jag känner inte någon som tyckt att en hundvalp har vart ful? Snart ska jag dit och hälsa på dom, återuppväcka lite minnen från när jag & linda var mindre och var och hälsade på lindas granne, då lindas hund var valp, hahaha.. och allt finns på film, och det är så roligt, och vi är så fula! Jaja, inget som kan gå och berätta, det kan tolkas fel. Nu ska jag ner till min kära vän. 

Och ni har väl inte glömt att det är kanelbullens dag idag?
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0