långhelg

Nu fick jag klartecken om att jag är ledig imorgon och fredag. Men jag ska nog följa med pappa på hans bygge, hjälpa målarna som finns där oxå. Det är mycket som ska göras, och lite tid! Så visst är jag duktig, och snäll för den delen? :) Gud vad min lärare kommer bli stolt över mig nu.
Jag och Marcus har precis ätit kladdkaka och ätit glass.. jag som inte får äta mjölkprudukter, men det var bara pyttelite! Imorgon är det ingenting som gäller, noll tolerans, så nu ska jag inte dricka eller äta mjölk.

Är trött som fan, så det blir att gå och lägga sig snart. Upp tidigt imorgon. På fredag tror jag att jag tar min lediga dag iallafall..
 
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0