mys

Jahopp, det blev ledigt idag! Den roligaste dagen i skolan.. hallå lixom? Lärarna var borta, och vi kunde inte åka och hämta våra färger som vi beställt då. Så tur var så fick jag ett sms precis innan jag skulle åka att dagen var inställd. Lite tråkigt.
Det regnar idag också. Men faktiskt så tycker jag det är helt okej, just nu är det mysigt. Men sverige är som det är, så när det väl börjar regna slutar det aldrig. Men jag tycker regn är mysigt. Kanske inte lika härligt när man ska vara ute som idag. Jag och Marcus ska in till stan och kolla runt lite, men det får gå :) Charlie HATAR regn, han vill inte ens gå ut och gå.. han vägrar, för han hatar att bli blöt. Så nu ligger han i min säng, UNDER täcket.. och vill inte röra sig, för han vet att det regnar!
Föresten, det gick bra igår hos frisören, det var väl inget som blev en jätte förändring. Jag är blondare, och jag har klippt mer uppklippt. Men jag är nöjd :) Det är så skönt att ha en frisör som man känner, jag har ju faktiskt gått hos henne ända sen jag gick i 5;an, och det är 6 år ;O Så man sitter och skvallrar och har det skönt, haha. Men jag är nöjd iallfall.

Är så jäkla sugen på kaffe, med mjölk. Men jag ska helst inte dricka mjölk så mycket, eftersom att det tros att jag är allergis mot det, jag var jävligt känslig mot det när jag var liten. Eftersom jag får en jäkla smärta i magen när jag dricker det, så kanske det har kommit tillbaka, Så nu ska jag vara utan mjölkprodukter i 2 veckor. Jag som älskar mjölk! Och jag som ville ha en Chai idag!

Nu ska jag fixa något att äta, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0