nervös..

Dagen har redan börjat skit. Jag mår skit dåligt och valde att stanna hemma, plus att inte vattnet fungerar.. igen. Men sen ångrade jag mig, och ska kolla bussen.. men det går inte en buss fören klockan. 12.00. Och då är jag framme i skolan 13.33, kul! Det här är fan inte normalt. Hur kunde jag vara så dum och välja den skolan, som iof inte var för min skull.. utan för att få gå kvar med gamla kompisar, sen visade det sig att typ ingen ens började där, så jag är helt själv. Sen måste det ju vara den sämsta skolan som finns. Visst, valet är jag nöjd med. Men skolan är så jävla dålig! Jag hatar tyresö, och jag längtar tills jag slutar skolan och får komma bort från det.. för gott. Hatar tyresö och all tyresö pack som aldrig växer upp. Tiden står still där, och nästan alla är kvar på samma nivå som för 3 år sedan (inte exakt alla, men nästan). Pinsamt. Åh, jag vill sluta skolan nu.

Är jätte nervös hur det går för Marcus idag, hoppas av hela mitt hjärta att det går bra <3
Kan inte sitta stilla fören du ringer och jag får höra hur det gick, så att oron släpper i magen. Lycka till min älskling.
Jag älskar dig, pojkvän <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0