sjuk

Dagen blev inte som tänkt idag, och jag orkar inte ta upp varför. Är i stor besvikelse. Kom iallfall hem och åt middag med mamma. Sen har både jag och mamma legat som nerslagna i soffan. Båda har åkt på en riktig förkylning. Snor, feber, halsont. Huvudet är tungt och jag blir alltid så trött då. Så imorgon ska jag köpa frukt innan jag åker till skolan och leva på det, så jag håller mig vaken och får i mig vitaminer. Jag har absolut ingen imunförsvar, och blev tillsagd att jag skulle äta några speciella vitamin tabletter av något slag förut, men jag tror inte på tabletter riktigt så det rann ut i sanden.. men jag ska nog förbi apoteken imorgon och ge det en chans till, då slipper jag kanske vara sjuk ett stup i kvarten. Usch, är så trött.. men det är så svårt att sova när man är sjuk. Vill helst stanna hemma imorgon, men jag måste komma iväg! Nu ska jag göra en kopp té för halsen, sen försöka somna till en film. Föresten, jag trodde att man växte ifrån hat. Men jag känner så stort hat inför några personer.. hat, som jag aldrig känt riktigt förr, Jag riktigt hatar..

Hoppas det går bra på sjukhuset föresten, Lena..
Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0